ایا یادگیری زبان انگلیسی اسان است؟!

۵۸ بازديد

برخلاف زبانهای دیگر ، انگلیسی فاقد مورد ، جنسیت و کلمه است و مطمئناً از یک سیستم دستور زبان ساده برخوردار است. انگلیسی زبانان گاهی اوقات در یادگیری زبان پرتغالی مشکل دارند زیرا به کلمات جنسیتی عادت ندارند.

دلیل سهولت در یادگیری زبان انگلیسی به دلیل انتخاب گسترده منابع انگلیسی برای یادگیری است ، از جمله نمایش های تلویزیونی ، فیلم ها ، موسیقی ، پادکست ها ، کتاب ها و وب سایت ها. زبان انگلیسی بیشترین مطالعه خارجی در جهان است و منابع زیادی در دسترس است تا به زبان آموزان هر زبان خاص کمک کند انگلیسی را یاد بگیرند. هزاران ، شاید صدها هزار کتاب در زمینه یادگیری انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی نوشته شده است که می توانید برای پیشرفت خود استفاده کنید. همچنین ، بسیاری از وبلاگ های عالی برای یادگیری زبان انگلیسی در اینترنت وجود دارد.

با این حال ، خواندن یک کتاب فقط شما را درگیر خواهد کرد. شما باید به زبان واقعی صحبت کنید زیرا بومیان آن برای صحبت کردن به بهترین انگلیسی صحبت می کنند. شما باید سبک زندگی خود را از انگلیسی ایجاد کنید ، جایی که هر روز موسیقی گوش می دهید ، تلویزیون تماشا می کنید و به انگلیسی می خوانید. محبوبیت فرهنگ پاپ انگلیسی بدان معنی است که شما مجبور نیستید برای یافتن منابعی به زبان انگلیسی که می توانید در زندگی روزمره خود بگنجانید زیاد جستجو کنید.

وقتی دیگر به عنوان یک مکانیک به آن نگاه نمی کنید و شروع به ارتباط با فرهنگ همراه آن نمی کنید ، انگلیسی برای شما آسان به نظر می رسد. شما باید با جذب رسانه های انگلیسی در سطح عمیق تری با زبان ارتباط برقرار کنید.

صدها نمایش تلویزیونی انگلیسی وجود دارد که می توانید بصورت آنلاین تماشا کنید تا به شما در بهبود مهارت های زبانی کمک کند. هر روز تماشای یک قسمت از تلویزیون Friends می تواند زبان انگلیسی شما را تا حد زیادی بهبود بخشد و به شما در درک فرهنگ صحبت کردن در آن کمک کند. هیچ زبان دیگری نمی تواند انواع مختلف نمایش های تلویزیونی را تضمین کند که چیزی وجود دارد که همه از آن لذت خواهند برد. برای من پیدا کردن برنامه های تلویزیونی خوب برای یادگیری پرتغالی مشکل بوده است ، زیرا بیشتر نمایش های تلویزیونی در برزیل رمان های جدید هستند. اگر از یک برنامه تلویزیونی خوب در برزیل اطلاع دارید ، در مورد نظرات به من اطلاع دهید.

https://reallifeglobal.com/is-english-easy-to-learn/#:~:text=Despite%20these%20difficulties%2C%20English%20is,has%20a%20simple%20grammar%20system.


https://emu.edu/now/crossroads/2013/05/15/academics-in-the-field-of-numbers/#comment-210695

http://ken.blogs.plymouth.edu/about/comment-page-42/#comment-397512

http://kamranminoei.royablog.ir/post/18/%DA%86%D8%B1%D8%A7+%D8%AA%D8%AF%D8%B1%D9%8A%D8%B3+%D8%AE%D8%B5%D9%88%D8%B5%D9%8A+%D8%B2%D8%A8%D8%A7%D9%86+%D8%A7%D9%86%DA%AF%D9%84%D9%8A%D8%B3%D9%8A+%D8%A7%D8%B2+%D9%83%D9%84%D8%A7%D8%B3%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%D9%8A+%DA%AF%D8%B1%D9%88%D9%87%D9%8A+%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1+%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%9F

در انتخاب زبان می توانید فاکتورهای زیر را در نظر بگیرید: سطح دشواری، علاقه، اولویت های شخصی، مهاجرت احتمالی، اهداف آینده و غیره.

آیا علاقه مند به بهبود موقعیت شغلی خود هستید، به دنبال شغل بین المللی می گردید، به دنبال ماجراجویی هستید یا فقط می خواهید شانس خود را امتحان کنید.

دلایل بی شماری برای یادگیری یک زبان جدید وجود دارند.

10 زبان خارجی برتر برای یادگیری

همه زبان های خارجی ذکر شده در این مقاله حیاتی هستند. شکی نیست که زبان انگلیسی به عنوان زبان بین المللی فعلی در سطح جهان مهمترین و پرکاربرد ترین زبان خارجی برای یادگیری است به همین دلیل در این لیست گنجانده نشده است.

در ادامه 10 زبان خارجی برتر که می توانید یاد بگیرید را ذکر خواهیم کرد.

اجازه دهید شروع کنیم.

1- فرانسوی (Français)

فرانسوی محبوب ترین زبان خارجی برای یادگیری است و دلایل یادگیری آن آشکار هستند. با وجود بیش از 30 کشور فرانکفونی در سراسر جهان، تقریبا 300 میلیون فرانسوی زبان در سراسر جهان زندگی می کنند.

طبق گفته های مجله معتبر فوربس، تا سال 2050، 750 میلیون فرانسوی زبان در جهان وجود خواهند داشت. بیش از 50٪ کلمات موجود در زبان انگلیسی از فرانسه قرض گرفته شده اند، بنابراین یادگیری زبان آن نسبتا آسان تر خواهد بود. طیف گسترده ای از مشاغل به زبان فرانسوی نیاز دارند، این زبان امکانات شغلی زیادی را ارائه می دهد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.