دادن خلاقیت به روش تدریس زبان

۳۰ بازديد

پاسخ فیزیکی کل صحبت از نشانه های فیزیکی ، پاسخ کل فیزیکی یا TPR ، روش عالی دیگری است که مبتنی بر روش خاموش است. TPR از دانش آموزان می خواهد تا درک را از طریق پاسخ بدنی به جای پاسخ کلامی نشان دهند. همانند رویکرد طبیعی ، از دانش آموزان خواسته نمی شود تا زمانی که آماده انجام این کار باشند ، هیچ زبانی تولید کنند. به این دلیل که TPR همه چیز در مورد عملکرد زبان است ، خواه از طریق تقلید یا پاسخ ساده به نشانه های دیداری و شنیداری باشد. بازی "Simon Says" یک فعالیت TPR عالی برای مبتدیان است. به علاوه ، این یک کلاسیک است که همه با آن آشنایی دارند. اگر نمی دانید چگونه بازی را انجام دهید ، این راهنما را در مورد بازی های گرامری مورد علاقه ما بخوانید تا نحوه کار را بیاموزید ، ضمن اینکه در مورد سایر بازی های هیجان انگیز نیز اطلاعات کسب کنید! دانشجویان سطح بالاتر دارید؟ سعی کنید Charades بازی کنید! تمام آنچه شما نیاز دارید چند کارت شاخص یا فلش کارت است. سپس به دانش آموزان کارتهایی داده می شود که روی آنها کلمات یا عکسهایی وجود دارد و آنها باید کارت را بازی کنند تا زمانی که همکلاسی ها کلمه درست را حدس بزنند. تصور کنید کارت می گوید ، "بیس بال" ، دانش آموز باید از تخیل خود برای کمک به همکلاسی های خود استفاده کند که "بیس بال!" کارزارها را می توان به صورت رقابتی و در تیم انجام داد. TPR علاوه بر اینکه برای مبتدیان عالی است ، می تواند در تمام مراحل آموزش ، با تمرکز ویژه بر روی زبان آموزان پویایی ، مورد استفاده قرار گیرد. این یک روش عالی برای ایجاد دانش آموزان برای ایستادن و تکان دادن آن است.


http://socialmediainuk.com/story7187036/%D8%AA%D8%AF%D8%B1%DB%8C%D8%B3-%D8%AE%D8%B5%D9%88%D8%B5%DB%8C-%D8%B2%D8%A8%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D9%87-%DA%A9%D9%88%D8%AF%DA%A9%D8%A7%D9%86

http://flgclassifieds.cce.cornell.edu/author/english-teaching-to-kids/

https://wanna-learn-english.tebyan.net/post/3

https://canvas.redejuntos.org.br/eportfolios/5354?view=preview

http://english-is-not-rough.tinyblogging.com/--38160029

روش های پرورش خلاقیت در معلمان

  • ایده های نو بدهید: نوآوری یکی از گام های مهم برای پرورش خلاقیت در معلم ها است. معلمان باید به دنبال راه هایی باشند که نوآوری آنها را شکوفا کند و با خلق ایده های جدید و طرز فکر متفاوت، موجب پرورش خلاقیت شوند.
  • از قدرت تخیل خود استفاده کنید: یکی از تکنیک های بهبود خلاقیت این است که تصور کنید اگر بتوانید یکی از متغیرها را در یک زمینه خاص کنترل کنید یا اگر بتوانید چیزی را تغییر دهید، چه اتفاقی می افتد.
  • از اشتباه کردن نترسید: نترسیدن از اشتباهات برای خلق ایده های جدید بسیار مهم است. شما باید افکار جدید را جایگزین افکار موجود کنید و ببینید آنها شما را به کجا می رسانند.

بهترین اپلیکیشن ها برای تقویت خلاقیت دانش آموزان

امروزه تکنولوژی نقش مهمی در زندگی انسان ها دارد و در حقیقت بکار گیری آن، نقش مهمی در تحولات زندگی بشر ایفا می کند. با توجه به شیوع ویروس کرونا و آنلاین شدن مدارس، می توان از تکنولوژی برای تقویت خلاقیت دانش آموزان استفاده نمود.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.