رابطه بین لسپیکینگ و لیسنینگ و رایتینگ و ریدینگ

۲۸ بازديد

وقتی صحبت می کنیم ، معمولاً باید در همان مکان و همزمان با شخص مقابل باشیم. علی رغم این محدودیت ، سخنرانی این مزیت را دارد که به سخنران پاسخ فوری شنونده را می دهد. گوینده ممکن است به سرعت احساس کند که شنونده خسته است یا چیزی را نمی فهمد ، و سپس می تواند صحبت خود را اصلاح کند.

هنگام نوشتن ، کلمات ما اغلب توسط شخص دیگری در مکان دیگری و در زمان دیگری خوانده می شوند. در واقع ، توسط بسیاری دیگر از افراد ، در هر مکان و هر زمان قابل خواندن است. و افرادی که کلمات ما را می خوانند می توانند در اوقات فراغت خود به آرامی یا سریع این کار را انجام دهند. آنها می توانند آنچه را که ما نوشتیم دوباره بخوانند. اما نویسنده نمی تواند پاسخ فوری بگیرد و نمی تواند (به راحتی) آنچه را که نوشته شده تغییر دهد


https://www.twinkietown.com/users/private-english-teaching/

https://www.athleticsnation.com/users/online-english-teaching/

https://www.athleticsnation.com/users/online-english-teaching/

https://www.silverscreenandroll.com/users/online-english-teaching/

مهارت ریدینگ انگلیسی یا خواندن چیست؟

ریدینگ به تمام مهارت های مرتبط با خواندن، درک، تفسیر و رمز گشایی متون نوشتاری زبان اطلاق می شود. داشتن مهارت های کافی ریدینگ تا حد زیادی به بهبود مکالمات نوشتاری مانند ایمیل، پیامک و درخواست های اداری کمک می کند. از طرف دیگر داشتن این مهارت در محل کار می تواند موفقیت شما را در مکالمات نوشتاری تا حد زیادی تضمین کند و همین امر یکی از اصلی ترین دلایلی است که سوتفاهمات را کاهش می دهد و موجب می شود که در مسیر درستی قرار بگیرید.

داشتن مهارت خواندن به شما کمک می کند تا بر مهارت هایی مانند درک مطلب، روان خوانی، افزایش دامنه ی لغات و پیدا کردن مفهوم متن و تفسیر آن تسلط پیدا کنید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.