ویژگی مهم یک اپلیکیشن زبان خوب

۲۹ بازديد

گوش دادن به زبانی که می آموزید اکنون تقریباً در هر مکانی قابل انجام است. فقط چند ضربه از گوش دادن به اخبار ، موسیقی و پادکست به هر زبانی است. فناوری همچنین با تعامل با یکدیگر در فیلم ها و تلویزیون و صحبت مستقیم با شما در تبادل زبان و تماس های ویدیویی ، شنیدن گوینده واقعی زبان را آسان تر می کند.

زبان آموزان اغلب نشان می دهند که یکی از دشوارترین مهارتهای زبان را برای یادگیری می شنوند. پس از گفتن یک کلمه ، کاملاً در هوا ناپدید می شوند ، بنابراین فراگیران ترجیح می دهند برای اولین بار زبان را بشنوند و آماده شنیدن صحیح آن باشند. تمرینات گوش دادن اغلب در تعاملات شخصی با سخنران اتفاق می افتد ، بنابراین زبان آموزان به اطلاعات فرهنگی درباره آنچه مردم می گویند و نحوه صحبت کردن آنها (لهجه ها و غیره) گوش می دهند. همچنین می توانید.

در این پست ، ما به شما نحوه آموزش گوش دادن در Duolingo ، آنچه در مورد چگونگی عملکرد گوش دادن می دانید و بهترین روشهای یادگیری گوش دادن به زبان آموزان ، نشان خواهیم داد.


https://councils.clark.edu/eportfolios/53727/Home/secrets_of_english_learning_by_englishdon

https://learnenglishere.novinblog.net/Post/2/%D9%88%DB%8C%DA%98%DA%AF%DB%8C+%D9%87%D8%A7%DB%8C+%DB%8C%DA%A9+%D9%85%D8%B9%D9%84%D9%85+%D8%B2%D8%A8%D8%A7%D9%86+%D8%AE%D9%88%D8%A8+%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D8%9F%21

http://english-is-not-hard.asblog.ir/

http://english-for-beginners.sitearia.ir/

 

4 نکته برتر برای زبان آموزانی که با کمک اپلیکیشن یاد می گیرند

آیا می خواهید زبان انگلیسی را آنلاین یاد بگیرید؟ در اینجا 4 نکته برتر برای زبان آموزان آورده شده است:

1-  برنامه را دنبال کنید.

داشتن یک روال روتین برای موفقیت بسیار مهم است چراکه نشان می دهد دقیقا چه چیزی و چگونه باید مطالعه کنید.

دنبال کردن یک برنامه برای یادگیری زبان انگلیسی این سردرگمی را از بین می برد که آیا در مسیر درستی هستید یا نه. علاوه بر این باعث می شود تمرکزتان روی موارد مهمتر حفظ شود.

لیست بهترین اپلیکیشن ها

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.