اهمیت زبان انگلیسی

عاشق انگلیسی شوید !

اهمیت زبان انگلیسی

۳۴ بازديد

انگلیسی زبان اصلی مردم انگلیس است. امروزه انگلیسی زبان اصلی در انگلیس ، ایرلند ، ایالات متحده آمریکا ، کانادا ، استرالیا ، نیوزیلند و بیش از پنجاه کشور دیگر است. (جالب است که تا سال 2016 ، انگلیسی زبان رسمی ایالات متحده نبود ، اگرچه مدتها زبان رسمی چندین ایالت ایالات متحده بود).

بیش از 390 میلیون نفر بومی زبان انگلیسی در سراسر جهان زندگی می کنند و بیش از یک میلیارد نفر بیشتر به عنوان زبان دوم به آن صحبت می کنند. انگلیسی احتمالاً سومین زبان مادری است (بعد از چینی و اسپانیایی). و هنگامی که شما بومیان و غیر بومیان را می شمارید ، بیشترین مکالمه روی کره زمین است.

از این رو ، انگلیسی گاهی اوقات "زبان جهان" یا "زبان جهانی جهانی" نامیده می شود. این زبان پرکاربردترین زبان در جهان در تجارت و ارتباطات از راه دور بین المللی ، انتشار روزنامه و کتاب ، انتشارات علمی ، سرگرمی گسترده و دیپلماسی است.
انگلیسی یک زبان است ، عمدتا زبان انگلیسی است. امروز انگلیسی زبان اصلی انگلیس ، ایرلند ، ایالات متحده آمریکا ، کانادا ، استرالیا ، نیوزیلند و بیش از پنجاه کشور دیگر است. (جالب است که تا پایان سال 2016 ، انگلیسی زبان رسمی ایالات متحده نبود ، گرچه زبان رسمی چندین ایالت آمریکا برای مدت طولانی بود).

در سطح جهانی ، بسیاری از افراد انگلیسی صحبت می کنند و بیش از یک میلیارد نفر دیگر به عنوان زبان دوم صحبت می کنند. انگلیسی احتمالاً سومین زبان بومی (بعد از ماندارین و اسپانیایی) است. و این احتمالاً بیشترین گفتار روی کره زمین است ، چه بومی و چه خارجی.

در نتیجه ، گاهی از انگلیسی به عنوان "زبان جهانی" یا "زبان بین المللی" یاد می شود. این زبان پرکاربردترین زبان در جهان در ارتباطات بین المللی مخابرات و ارتباطات بین المللی ، انتشار روزنامه و کتاب ، انتشارات علمی ، سرگرمی گسترده و دیپلماسی جهانی است.

https://www.question2answer.org/qa/user/englishtutoring

https://pbase.com/englishtutoring

https://pbase.com/englishtutoring/profile

https://canvas.instructure.com/eportfolios/113982?view=preview

https://imageevent.com/englishdon/englishdon?n=0

مهارتهای رایتینگ چیست؟

مهارت رایتینگ یعنی توانایی تبدیل افکارتان به کلمات با استفاده از ساختار مناسب جملات، علائم نگارشی و دستور زبان انگلیسی. در واقع نوشتن یک مهارت مهارت اکتسابی است که حتی نویسندگان ذاتی هم برای اینکه در آن حرفه ای شوند به تمرین نیاز دارند.

نمونه مهارت های رایتینگ

مهارت های نوشتاری زیادی در انگلیسی وجود دارد از جمله:

  • تصحیح
  • املا
  • جمله و ساختار پاراگراف
  • سبک نوشته
  • واژگان قوی
  • ایجاد لحن
  • علائم نگارشی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.