راه هایی برای تقویت ریدینگ انگلیسی

۳۳ بازديد

 بخش را بخوانید
اگر آن را به قسمتهایی تقسیم کنید ، خواندن طولانی و دشوار راحت تر خواهد بود. بخشهای کوتاهتر به دانش آموزان کمک می کند تا اطلاعات را در بحث کلاس به یاد آورند. همچنین می تواند به دانشجویان کمک کند تا در یک موضوع پیچیده اعتماد به نفس پیدا کنند.

به دانش آموزان اجازه دهید راهنمای مطالعه باشند
دانش آموزان شما به طور متفاوتی از محتوا و برنامه درسی استفاده می کنند. هنگامی که تکالیف خواندن را برای کمک به کلاس در درک مطالب دشوار به پایان می رسانید ، خواهید آموخت که چه عواملی به طور جداگانه برای هر دانش آموز مفید است.

همانطور که معلمان در کلاس بیشتر می خوانند ، دانش آموزان واژگان ، نوشتن ، حل مسئله ، تمرکز و رشد شناختی را برای کمک به شما در ایجاد پایه ای محکم برای یادگیری در آینده توسعه می دهند.

https://blogs.commons.georgetown.edu/cctp-638-go127/#comment-26110

https://sanjuanminerodakarteam.es.tl/NOVEDADES-.htm#comment

https://sanjuanminerodakarteam.es.tl/FOTOS-2011-.htm

http://ken.blogs.plymouth.edu/about/comment-page-42/#comment-397826

http://ken.blogs.plymouth.edu/about/comment-page-42/#comment-397829

نحوه یادگیری زبان انگلیسی با استفاده از اپلیکیشن ها

اپلیکیشن های یادگیری زبان انگلیسی به بی اثر بودن شهرت دارند. احتمالا همه ما افرادی را دیده ایم که هر روز و ماه ها بازی های زبان انگلیسی انجام می دهند اما هنوز به سختی می توانند یک کلمه صحبت کنند! راه هایی برای جلوگیری از این وجود دارد.

بهترین اپلیکیشن های زبان

زبان آموزان موفق حتما یک برنامه و ساختار برای مطالعه خود تهیه می کنند و در طی آن همه مهارت های زبان مورد نیاز خود را تمرین خواهند کرد. اپلیکیشن ها هم می توانند بخشی از این برنامه باشند. در ادامه نحوه استفاده از اپلیکیشن ها برای یادگیری زبان را برررسی می کنیم.

لیست بهترین اپلیکیشن های انگلیسی اینجاست

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.