کتاب collocation in use برای مطالعه خودخوان انگلیسی

۳۰ بازديد

یادگیری کلمات جدید می تواند دشوار باشد. شما باید یاد بگیرید که معنی چیست ، چگونه تلفظ می شود ، چگونه هجی می شود و چگونه می توان از آن در جملات استفاده کرد. با این حال ، این مسئله نیز وجود دارد که چگونه از کلمات به طور طبیعی مانند زبان مادری استفاده کنید.

برای صحبت به زبان انگلیسی طبیعی ، باید مدتی را صرف مطالعه در مورد collocation کنید. دانشگاه کمبریج (همچنین به عنوان یک متخصص انگلیسی نیز شناخته می شود) مجموعه ای از کتابها را برای کمک به شما در یادگیری این عبارات حیله گر ایجاد کرده است. اگر می خواهید واژگان خود را بیشتر گسترش دهید ، کتاب های مشابهی برای یادگیری فعل ها و اصطلاحات عبارتی وجود دارد.


https://www.mapleprimes.com/users/english-tutor

https://www.questionpro.com/a/TakeSurvey?tt=kmNdp5qllj8%3D

http://users.atw.hu/tuleles/phpBB2/profile.php?mode=viewprofile&u=4098

http://users.atw.hu/tuleles/phpBB2/profile.php?mode=viewprofile&u=4099

 

معرفی Use Case

Use Case (یوزکیس) ابزاری برای تعریف تعاملات مورد نیاز کاربر در سیستم است، در واقع مجموعه اقداماتی است که مرحله به مرحله تعاملات بین کاربر و سیستم را برای رسیدن به یک هدف خاص (که همان کامل شدن کیس است) تعریف می کند. کیس را می توان یک کار در نظر گرفت که باید تکمیل شود.

در توسعه نرم افزار Use Cases یا مجموعه ای از Caseها (کیس ها) نوشته می شود. در تصویر زیر هر کدام از بیضی ها یک کیس را نشان می دهد و کاربری که با سیستم از طریق این کیس ها ارتباط برقرار می کند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.