راه هایی برای تقویت لیسنینگ

عاشق انگلیسی شوید !

راه هایی برای تقویت لیسنینگ

۲۸ بازديد
در دنیای پیشرفته ، پر سرعت و پر استرس امروز ، ارتباطات بیش از هر زمان دیگری مهم هستند ، با این حال به نظر می رسد که ما هرچه بیشتر وقت کمتری را به گوش دادن به یکدیگر اختصاص می دهیم. گوش دادن واقعی به یک هدیه نادر تبدیل شده است -

هدیه زمان. این به ایجاد روابط ، حل مشکلات ، اطمینان از درک ، حل تعارضات و بهبود دقت کمک می کند. در محل کار ، گوش دادن موثر به معنای خطاهای کمتر و اتلاف وقت کمتر است. در خانه ، به پرورش بچه های مدبر و متکی به خود کمک می کند که می توانند مشکلات خود را حل کنند. گوش دادن باعث ایجاد دوستی و شغلی می شود. باعث پس انداز پول و ازدواج می شود.

 با بلندگو روبرو شوید و تماس چشمی خود را حفظ کنید.

صحبت با کسی در حالی که اتاق را اسکن می کند ، صفحه کامپیوتر را مطالعه می کند یا از پنجره خیره می شود مثل این است که بخواهید به یک هدف متحرک برخورد کنید. در واقع چقدر از توجه تقسیم شده فرد به شما جلب می شود؟ پنجاه درصد؟ پنج درصد؟ اگر آن شخص فرزند شما بود ، ممکن است تقاضا کنید ، "وقتی با شما صحبت می کنم به من نگاه کنید" ، اما این چیزی نیست که ما به یک عاشق ، دوست یا همکار بگوییم.

در بیشتر فرهنگ های غربی ، تماس چشمی یکی از مواد اصلی ارتباط موثر محسوب می شود. وقتی صحبت می کنیم ، به چشمان یکدیگر نگاه می کنیم. این بدان معنا نیست که شما نمی توانید از آن طرف اتاق یا اتاق دیگری مکالمه را ادامه دهید ، اما اگر مکالمه برای مدت زمان طولانی ادامه یابد ، شما (یا شخص دیگر) بلند می شوید و حرکت می کنید. میل برای برقراری ارتباط بهتر شما را به هم نزدیک می کند.

آیا شرکای مکالمه خود را به لطف روبرو شدن با آنها احترام بگذارید. کاغذها ، کتابها ، تلفن و سایر عوامل حواس پرتی را کنار بگذارید. به آنها نگاه کنید ، حتی اگر آنها به شما نگاه نکنند. کمرویی ، عدم اطمینان ، شرم ، احساس گناه یا احساسات دیگر ، همراه با تابوهای فرهنگی ، تحت برخی شرایط می توانند باعث جلوگیری از تماس چشمی در برخی از افراد شوند. پسر دیگر را ببخشید ، اما خودتان تمرکز خود را حفظ کنید. مرحله

مراقب باشید ، اما آرام باشید. اکنون که ارتباط چشمی برقرار کرده اید ، آرام باشید. نیازی نیست که به طور مستقیم به طرف مقابل خیره شوید. می توانید هر از چندگاهی نگاهتان را بکشید و مانند یک فرد عادی ادامه دهید. نکته مهم توجه است.

فرهنگ لغت می گوید که "حضور" در شخص دیگر به معنای: حضور داشته باشید توجه کن خودتان را اعمال یا هدایت کنید توجه کنید آماده خدمت باشید حواس پرتی ، مانند فعالیت پس زمینه و سر و صدا را به صورت ذهنی از بین ببرید. علاوه بر این ، سعی کنید روی لهجه یا شیوه گفتار گوینده تا جایی تمرکز نکنید که باعث حواس پرتی شود. سرانجام ، از افکار ، احساسات یا تعصبات خود منحرف نشوید.


https://www.forbes.com/sites/womensmedia/2012/11/09/10-steps-to-effective-listening/?sh=215917023891

https://justpaste.it/9kqc9

https://www.sparkfun.com/users/1628948
https://justpaste.it/1tq6c

نحوه استفاده از پادکست برای تقویت مهارت لیسنینگ به زبان انگلیسی

توجه: توصیه می کنم ویدئوی بالا را تماشا کنید تا فعالیت های تمرینی را به صورت هم زمان انجام بدهید. شما می توانید در هر زمان و هر مکان از این فعالیت ها برای تقویت مهارت لیسنینگ به زبان انگلیسی استفاده کنید.

مرحله 1: پادکست مناسب را انتخاب کنید.

  • موضوعی را انتخاب کنید که به آن علاقه دارید.
  • هدف تان در تمرین انگلیسی را مشخص کنید.
  • این را در نظر بگیرید که قرار است چقدر زمان به گوش دادن پادکست اختصاص بدهید.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.