تقویت ریدینگ زبان انگلیسی

عاشق انگلیسی شوید !

تقویت ریدینگ زبان انگلیسی

۳۲ بازديد

خواندن نوشتن را بهبود می بخشد. نوشتن خواندن را بهبود می بخشد. سعی کنید هر روز برای اطلاعات و سرگرمی به انگلیسی بخوانید و بنویسید. برای اعضای خانواده ، دوستان و دیگران که انگلیسی یاد می گیرند یادداشت بنویسید. اگر فرزند خردسال دارید ، برای آنها قصه ها را با صدای بلند بخوانید. این خواندن شما را بهبود می بخشد و فرزندانتان را نیز برای خواندن آماده می کند. اگر شاغل هستید ، در محل کار برای دیگران یادداشت بنویسید. برای آنها ایمیل ارسال کنید. اگر تلفن همراه شما از این ویژگی برخوردار است ، برای آنها پیامک ارسال کنید. در کار چه چیزی برای خواندن می یابید؟ به عنوان مثال ، آیا پوسترها ، یادداشت ها یا ایمیل های همکاران یا سرپرست شما یا مشتریان وجود دارد؟ آیا کتابچه های راهنما ، راهنماهای مرجع ، بولتن ها یا ارزیابی عملکرد کتبی وجود دارد؟ تا جایی که می توانید در محل کار بخوانید ، حتی اگر همه کلمات را درک نکنید. هنگام خواندن ، به عنوان مثال در جملات بالا ، ممکن است لازم باشد معنی یک کلمه یا عبارت از جمله: "پیام های متنی" ، "پوسترها" ، "ایمیل ها" ، "همکاران" ، "سرپرست" را یاد بگیرید. "مشتری" ، "دفترچه راهنما" ، "راهنمای مرجع" ، "بولتن" یا "ارزیابی عملکرد". هرچه کلمات بیشتری را بفهمید ، بهتر قادر به خواندن خواهید بود. یک فرهنگ لغت ، یک کتاب نسخه چاپی یا یک فرهنگ لغت آنلاین رایگان مانند www.thefreedictionary.com ، می تواند به شما کمک کند معنی کلمات جدیدی را که برای شما جدید هستند پیدا کنید. سعی کنید معنی یک کلمه جدید را از کلمات اطراف آن ، از زمینه کشف کنید. حتی اگر همیشه درست نیستید ، خوب است که در مورد معنای یک کلمه جدید فکر کنید. به عنوان مثال ، ممکن است شما کلمه زمینه را نمی دانید ، اما شاید معنی آن را از توصیف من فهمیدید: "معنی یک کلمه جدید از کلمات اطراف آن". لیستی از کلمات جدید ، تعاریف آنها و جمله ای را برای هر کلمه نگه دارید که نحوه استفاده صحیح از آن را نشان می دهد. می توانید این لیست واژگان را در دفترچه کوچکی که همیشه با خود دارید ، یا به عنوان لیست واژگان در تلفن همراه یا رایانه خود نگه دارید. هنگام نوشتن ، ممکن است لازم باشد از کلمه ای استفاده کنید که هنوز نمی دانید یا از آن مطمئن نیستید. گاهی اوقات رایانه یا تلفن همراه می تواند به شما در یافتن آن کمک کند. می توانید شرح کلمه را در Google یا در موتور جستجوی دیگری تایپ کنید و ممکن است کلمه مورد نظر خود را پیدا کنید. اگر مطمئن نیستید معنی آن را با فرهنگ لغت بررسی کنید. بازی های کلمه ای رایگان مانند Free Rice ، Scrabble یا Words را با دوستان خود (از فروشگاه آنلاین Apple App یا از فروشگاه Google در دسترس است) بازی کنید. آنها به شما کمک می کنند واژگان خود را بسازید. یک حساب ایمیل رایگان دریافت کنید ، به عنوان مثال از google.com. از آن در کنار خانواده ، دوستان و برای تحصیل و اهداف مرتبط با کار استفاده کنید.

https://englishatoz.blogsky.com/1399/09/16/post-1/%db%8c%d8%a7%d8%af%da%af%db%8c%d8%b1%db%8c-%d8%b2%d8%a8%d8%a7%d9%86-%d8%a7%d9%86%da%af%d9%84%db%8c%d8%b3%db%8c-%d8%af%d8%b1-%da%a9%d9%88%d8%aa%d8%a7%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%b2%d9%85%d8%a7%d9%86-%da%86%d8%b7%d9%88%d8%b1-%d9%85%d9%85%da%a9%d9%86-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%9f-

https://blogs.elpais.com/metroscopia/2013/06/la-oleada-de-junio-del-bar%C3%B3metro-de-cima-social-de-metroscopia-arroja-algunos-datos-destacables-sobre-la-fidelidad-de-voto-d.html

https://blogs.elpais.com/metroscopia/2013/11/carta-al-papa.html

https://www.usalearns.org/reading-to-learn-english#:~:text=Reading%20is%20a%20very%20important,improve%20all%20your%20English%20skills.

آیلتس چیست؟

آیلتس (IELTS) یا سیستم بین المللی تست زبان انگلیسی آزمونی برای سنجش مهارت افراد در زبان انگلیسی است و افرادی این آزمون را پشت سر می گذارند که قصد تحصیل در خارج یا کار در یک شرکت انگلیسی زبان را دارند. نمره آزمون آیلتس نیز رقمی بین یک (فرد ناآشنا با زبان انگلیسی) تا ۹ (متخصص) خواهد بود.

آیلتس آکادمیک یا جنرال

آزمون آیلتس در دو گروه آکادمیک و جنرال برگزار می شود که نوع اول (یعنی‌ آکادمیک) برای افرادی است که قصد ادامه تحصیل در مقاطع عالی را دارند و آزمون جنرال نیز مخصوص اشخاصی است که میخواهند به کانادا، استرالیا و انگلستان مهاجرت کنند و یا اینکه در دوره های آموزشی کوتاه حضور پیدا کنند.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.