کدام یک سخت تر است؟‌یادگیری انگلیسی یا فرانسوی؟

۳۱ بازديد
انگلیسی ، به عنوان "زبان مردم" ، همان الزامات "خلوص" زبان نخبه فرانسوی را نداشت ، به خصوص از قرن 17 ، زمانی که دادگاه لوئی چهاردهم به معنای واقعی کلمه فرانسه را ساخت تا آن را ایجاد کند زبانی که تا آنجا که ممکن است از زبان مردم صحبت کند ، که به عنوان یک شکل فرومایه فرانسوی تلقی می شد. تحت سلف او ، لوئی سیزدهم ، بود که Académie française توسط ریشلیو در سال 1637 با مأموریت اصلی تأسیس شد. دست زدن به هنرها و علوم ». در همان زمان بود که دستور زبان واگلا ، یکی از اولین اعضای Académie française ، مشهور "سخنان خود در مورد زبان فرانسه" را منتشر کرد ، که حاوی این تعریفی است که تاریخ زبان ما و نگرش فرانسوی زبانان نسبت به آن: «استفاده مناسب شیوه گفتار بهترین ها در دادگاه ، مطابق با شیوه نگارش بهترین نویسندگان آن زمان است». فرانسوی-بسیار-دشوارتر-از-انگلیسی است این همان چیزی است که باعث ایجاد این ایده در بین فرانسوی زبانان شده است که آنچه با زبان نخبگان خاصی مطابقت ندارد ، باید ممنوع باشد و علاوه بر این ، زبان گفتاری باید به طور ایده آل با زبان نوشتاری و به ویژه با زبان بزرگان همسو باشد. نویسندگان به عنوان بخشی از یک دوره زبانشناسی که در دهه 1970 در دانشگاه اوتاوا تدریس می کردم ، گاهی اوقات ضبط مصاحبه ها را در تلویزیون CBC انگلیس و فرانسه با بازیکنان لیگ ملی هاکی انجام می دادم. در مصاحبه های انگلیسی ، بازیکنان و مصاحبه کنندگان معمولاً از همان سطح زبان آشنا استفاده می کردند و به نظر می رسید که هرکدام از نظر زبانی در نقش های خود بسیار راحت هستند. از طرف دیگر ، در مصاحبه های فرانسوی ها با بازیکنان فرانسوی زبان ، مصاحبه کنندگان همیشه از زبانی بسیار زلال استفاده می کردند که بدیهی است برای بازیکنان ضعیفی که اغلب تردید ، لکنت زبان و ناشیانه سعی در تقلید از آنها داشتند ، از دسترس خارج شده بود. باید گفت که در آن زمان ، میزبانان رادیو کانادا همه به زبان فرانسه بسیار صیقلی صحبت می کردند ، غالباً با لهجه «فرانسه از فرانسه» که حتی خود فرانسوی ها را سرخ می کند!

https://polydioma.nl/en/is-french-really-more-difficult-than-english-2/

http://learnenglisheasily.loxblog.com/

http://minaenglish.asrblog.ir/
http://boloke13.com/englishbymina

افعال بی قاعده در زبان انگلیسی افعالی هستند که:

شکل گذشته و سوم آنها ed نمی‌گیرد و در بیشتر مواقع با فعل اصلی تفاوت دارد. 

نکته مهم در کاملترین لیست افعال بی قاعده  Irregular Verbs List:

برخی از فعل ها هم بصورت بی قاعده و هم بصورت افعال با قاعده به کار میروند. یعنی هم ed میگیرند و هم شکل آنها تغییر میکند. این افعال در جدول زیر با رنگ سبز مشخص شده اند.

جدول زیر یکی از کاملترین لیست افعال بی قاعده  Irregular Verbs List است که برای شما گردآوری کرده ایم. بعضی از افعال معانی متعددی داشتند که ما فقط به یکی از آنها اشاره کردیم.

بقیه آموزش اینجاست

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.