از دلایل اهمیت یادگیری انگلیسی

۳۳ بازديد

یادگیری زبان خارجی مهارت های شناختی و تحلیلی شما را بهبود می بخشد. یادگیری زبان جدید می تواند دشوار باشد و شامل بسیاری از تمرینات ذهنی است. تحقیقات انجام شده در سال 2012 در سوئیس نشان می دهد که یادگیری یک زبان جدید ساختار مغز را تغییر می دهد ، قسمت هایی از مغز را که مسئول حافظه ، تفکر آگاهانه هستند تحت تأثیر قرار می دهد و می تواند خلاقیت شما را افزایش دهد. در دراز مدت ، دوزبانگی می تواند مغز را تا پیری قوی و سالم نگه دارد و از مهارت های تمرکز و حافظه پشتیبانی می کند. در سطح فردی ، باعث بهبود شخصیت و افزایش عزت نفس می شود. به زبان ساده ، یادگیری یک زبان خارجی قدرت و تنوع مغز را بیشتر می کند.

یادگیری زبان انگلیسی نه تنها مفید ، بلکه بسیار راضی کننده است و پیشرفت باعث می شود احساس خوبی داشته باشید. چرا با انجام یک تست استاندارد برای آزمایش مهارت های خود ، آن را حتی ملموس تر نمی کنید؟
اگر اعتماد به نفس کافی دارید و می خواهید مهارت های زبان انگلیسی خود را بسنجید ، به سادگی برای آزمون TOEIC® ثبت نام کنید.


https://moz.com/community/users/16127479

https://www.diigo.com/item/note/7tsro/8s5c?k=50245111e44bb364ca8250dfc4025660
https://loop.frontiersin.org/people/1177728/bio
http://englishdonteam.simplesite.com/

 صفت ها در زبان انگلیسی به زبان ساده

در ادامه آموزش های کاربردی گرامر زبان انگلیسی، در این مقاله راجب صفت ها صحبت می کنیم که در زبان انگلیسی بسیار هم کاربردی هستند.

۱- توضیحات نوشتاری

صفتها اسم ها را توصیف یا اصلاح میکنند:

  • I like fairy tales. A fairy tale is an imaginary story that has unrealistic characters in a fantastic background. It makes me forget about the real world and refreshes my tired mind.   من داستانهای افسانه ای را دوست دارم،افسانه ها داستانهای خیالی هستند که شخصیت های غیرواقعی در پس زمینه ای فوق العاده دارند. این باعث میشود که من دنیای واقعی را فراموش کنم و ذهن خسته ام را تازه کند
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.