چرا باید زبان انگلیسی را یاد گرفت؟!

۳۱ بازديد

انگلیسی زبان ارتباطات بین المللی است اگرچه انگلیسی بیشترین زبان مکالمه در جهان نیست ، این زبان در 53 کشور زبان رسمی است و توسط حدود 400 میلیون نفر در سراسر جهان به عنوان زبان اول صحبت می شود. اما این همه نیست ، همچنین رایج ترین زبان دوم در جهان است. طبق شورای بریتانیا ، تا سال 2020 حدود دو میلیارد نفر در جهان در حال تحصیل در انگلیسی هستند. بنابراین ، به احتمال زیاد اگر با شخصی از کشور دیگری ملاقات کنید ، هر دو قادر به صحبت انگلیسی هستند. این به شما در جهانی باز می کند و به شما کمک می کند تا با شهروندان جهانی ارتباط برقرار کنید. 2. انگلیسی به سرگرمی بیشتر و دسترسی بیشتر به اینترنت امکان دسترسی می دهد امروزه بسیاری از فیلم ها ، نمایش های تلویزیونی ، کتاب ها و موسیقی به زبان انگلیسی منتشر و تولید می شوند. با درک انگلیسی ، دیگر نیازی به اعتماد به ترجمه و زیرنویس نخواهید داشت. با دسترسی به این رسانه ها ، به طور مداوم مهارت گوش دادن و خواندن انگلیسی خود را نیز ارتقا می دهید. انگلیسی در حال حاضر زبان اینترنت است. روزانه حدود 565 میلیون نفر از اینترنت استفاده می کنند و حدود 52٪ از وب سایت های پر بازدید در جهان به زبان انگلیسی نمایش داده می شوند. بنابراین ، یادگیری این زبان به بیش از نیمی از محتوای اینترنت دسترسی پیدا می کند ، که ممکن است در غیر این صورت در دسترس نباشد. چه برای سرگرمی و چه برای کار ، اگر انگلیسی را می فهمید ، می توانید با افراد بیشتری بصورت آنلاین اطلاعات را تبادل کنید و از مطالب بسیار بیشتری استفاده کنید

https://www.etsglobal.org/pl/en/blog/news/importance-of-learning-english#:~:text=1.,second%20language%20in%20the%20world.

https://seekingalpha.com/user/52934250/comments

https://trello.com/englishdon

https://englishdon.mystrikingly.com/

 

آموزش افعال کمکی در زبان انگلیسی

در این پست و در ادامه آموزش های کاربردی گرامر زبان انگلیسی، بصورت تصویری و با زبانی ساده، افعال کمکی در زبان انگلیسی را به شما آموزش خواهیم داد. این افعال به فعل اصلی کمک می کنند و کاربردهای زیادی در گرامر زبان انگلیسی دارند. حتما ویدیوی آموزش افعال کمکی زبان انگلیسی در انتهای پست را ببینید.

همانگونه که در تصویر بالا هم می بینید، این افعال به دو دسته تقسیم می شوند. آنهایی که تغییر شکل می دهند و آنهایی که شکل ثابت دارند.

افعال کمکی را اینجا کاملتر بشناسید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.