ایا المانی نسبت به انگلیسی مزیت دارد؟!

۲۲ بازديد

هر زبان برای کاربران بومی خود مناسب است. هیچ زبانی وجود ندارد که "بهتر" از زبانهای دیگر باشد. من 22 ساله بودم که برای اولین بار آلمانی خواندم. سرپرست من یک زن 32 ساله متولد بوخوم در شمال آلمان بود. او فردی زیبا و راحت بود که من او را تحسین کرده و دوستش داشتم. برخی از افراد می گویند که آنها زبان آلمانی را دوست ندارند زیرا دارای اصوات گلو است. وقتی کریستینا صحبت کرد ، این موسیقی برای من بود. تا امروز من هنوز آلمانی صحبت می کنم و صدای زبان را دوست دارم.

برخی از زبان ها ممکن است برای بحث در مورد موضوعات مناسب تر باشند ، احتمالاً به این دلیل که فناوری مورد بحث در چارچوب آن زبان ها توسعه یافته است. تلاش برای بحث در مورد تجزیه و تحلیل غیر مخرب مواد شکاف پذیر به زبان سواحیلی می تواند بسیار دشوار باشد ، اما این باعث نمی شود که یک زبان از زبان دیگر برتر یا فروتر باشد.
هر زبان برای کاربران بومی خود مناسب است. هیچ زبانی "بهتر" از زبانهای دیگر وجود ندارد. من 22 ساله بودم که اولین بار آلمانی را یاد گرفتم. معلم من یک زن 32 ساله بود که در بوخوم در شمال آلمان متولد شد. او فردی زیبا و راحت بود که او را تحسین می کرد و دوستش داشت. برخی از افراد می گویند که آنها به زبان آلمانی اهمیتی نمی دهند زیرا این زبان گلو است. وقتی کریستینا صحبت کرد ، برای من موسیقی بود. تا امروز من هنوز آلمانی صحبت می کنم و صدای زبان را دوست دارم.

برخی از زبانها ممکن است برای بحث در مورد موضوعات مناسب تر باشند ، احتمالاً به این دلیل که فناوری مورد نظر در متن آن زبانها توسعه یافته است. تلاش برای بحث در مورد تجزیه و تحلیل غیر مخرب مواد شکاف پذیر به زبان سواحیلی بسیار دشوار است ، اما باعث نمی شود یک زبان از زبان دیگر برتر یا فروتر باشد.

فقط می توانم بگویم که تفاوت تلویزیون به زبان آلمانی و نه به انگلیسی وجود دارد. معادل آلمانی "شما" برای افراد زیر شانزده سال و دوستان نزدیک "du" است. شما از "CU" برای همه استفاده می کنید.

به نظر من ضعف زبان آلمانی اکنون مقاله است. ما دو مقاله به انگلیسی می دانیم: الف. چهار مقاله به زبان آلمانی وجود دارد. و بسته به جمله و کلمه متفاوت است (مانند مذکر ، مونث ، خنثی یا جمع).

اما حالا به سوال من برگردید. آیا زبان آلمانی بهتر از انگلیسی است؟ این س theال را به وجود می آورد که چه چیزی بهتر از واقعیت است.


https://blogs.elpais.com/metroscopia/2015/09/votar-s%C3%AD-para-decir-no.html#comments

https://blogs.elpais.com/metroscopia/2011/04/fe-en-la-ciencia-pero-no-ciega.html#comments

http://rasto.staf.upi.edu/rasto-revitalisasi-prodi-adp-uny/#comment-614712

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.