مقایسه تافل و آیلتس

عاشق انگلیسی شوید !

مقایسه تافل و آیلتس

۱۸ بازديد

به نظر می رسد که آیلتس و تافل نیز متفاوت هستند. از الگو و آماده سازی تا هزینه و تدارکات ، تفاوت ها بسیار زیاد است و شما باید از آنها استفاده کنید.

ما مجموعه ای از سوالات اصلی را که آیلتس و TOEFL را از یکدیگر متمایز می کند ، جمع آوری کرده ایم. پاسخ دهید و می دانید که باید برای آیلتس یا تافل آماده شوید:

آیا دانشگاه شما ترجیحی دارد؟
این باید اولین و مهمترین سوالی باشد که باید از خود بپرسید. وب سایت های دانشگاه های رویایی و برنامه های مورد نیاز آنها را بررسی کنید. اگر دانشگاه شما فقط به یکی از این دو نیاز دارد ، پس می توانید بلافاصله انصراف دهید. و اگر چنین است ، هیچ یک از عوامل دیگر مهم نیستند.

چه آزمایشی نقاط قوت شما را بهینه می کند؟
به یاد داشته باشید ، هدف شما کسب نمره بالا است ، بنابراین آزمایشی را انتخاب کنید که دارای رتبه باشد. نقاط قوت و ضعف خود را دریابید و در مورد اینکه آزمایش استفاده از نقاط قوت شما شامل است بحث کنید. در حالی که الگوی آیلتس کاملاً ساده است و به طور مستقل امتیاز می گیرد. TOEFL چند تغییر دارد که می تواند چندین علامت برای شما هزینه داشته باشد و کل شما را کاهش دهد.

به عنوان مثال ، بخشهای خواندن و گوش دادن TOEFL شامل س questionsالات دیگری است که در مجموع نمره شما حساب نمی شوند.

بنابراین حتما یکی را انتخاب کنید که متناسب با نقاط قوت شما باشد.

کدام یک از این دو تست برای شما بیشتر است؟
قبلاً فقط TOEFL می توانست در آزمون مبتنی بر اینترنت شرکت کند. آن روزها گذشته است! از طریق IDP IELTS می توانید از IELTS IELTS (IELTS CD) تحویل رایانه موجود در مراکز IDP IELTS در دهلی نو ، بمبئی ، بنگلور ، چنای ، حیدرآباد ، پونا و چندیگر استفاده کنید.

با IDP IELTS ، شما همچنین امکان بیشتری برای رزرو مکان مناسب برای آزمون دارید (حداکثر 4 آزمون در ماه و بیش از 50 آزمون در سال).
آیلتس
آیلتس برای طبقه بندی سطح مهارت شما از 1 (غیرکاربر) به 9 (متخصص) ، شما را در یک مقیاس نه نمره ای رتبه بندی می کند. چهار قسمت آن:

گوش دادن (30 دقیقه) - شامل 4 بخش مکالمه با 10 سوال در هر بخش است. مکالمه فقط یک بار ضبط می شود - بر اساس آن باید به س questionsالات پاسخ دهید. هر سوال دارای یک امتیاز است.
خواندن (60 دقیقه) - شامل سه بخش با مجموع 40 سوال است. شما باید بر اساس سه بخش خواندن به سوالات پاسخ دهید ، هر سوال دارای یک امتیاز است.
نامه (60 دقیقه) - شامل دو تکلیف کتبی است - یکی از شما باید نمودار / اینفوگرافیک را در 20 دقیقه توصیف کنید. و دیگری نیاز دارد که شما ظرف 40 دقیقه به یک استدلال / نظر پاسخ دهید.
صحبت کردن (11-14 دقیقه) - انگلیسی مکالمه خود را در سه قسمت ارزیابی کنید - در قسمت اول شما در مورد یک موضوع کلی صحبت می کنید ، در قسمت دوم موضوع به شما داده می شود و یک دقیقه قبل از صحبت در مورد آن ، 2 دقیقه برای آن آماده باشید. و قسمت سوم شامل س questionsال / بحث درباره آنچه در قسمت دوم درباره آن صحبت کردید.
کل مدت آزمون دو ساعت و 45 دقیقه است. در حالی که بخشهای خواندن ، نوشتن و گوش دادن در یک روز برگزار می شوند ، بخش سخنرانی شما 7 روز قبل از شروع برگزار می شود یا شما تاریخ آزمون را مشخص می کنید.

تافل
برخلاف آیلتس ، آزمون تافل توانایی خواندن ، نوشتن ، گوش دادن و صحبت در یک آزمون ترکیبی را اندازه گیری می کند. کل زمان تست 4.5 ساعت شامل ورود به سیستم است.

خواندن (60-80 دقیقه) - شامل خواندن 3 یا 4 قسمت از متن آموزشی و پاسخ به 36-56 سوال است.
گوش دادن (60-90 دقیقه) - شامل گوش دادن به مکالمات ، سخنرانی ها و بحث ها است. سپس بر اساس آنها به س questionsالات 34-51 پاسخ دهید.
با این کار 10 دقیقه به شما فرصت می دهید

مکالمه (20 دقیقه) پس از اتمام 6 فعالیت ، باید در مورد یک موضوع آشنا صحبت کرده و نظرات خود را به اشتراک بگذارید. و اجازه دهید در مورد خواندن و گوش دادن صحبت کنیم.
نوشتن (50 دقیقه) - شامل 2 وظیفه - مقاله ای را براساس وظایف گوش دادن و خواندن بنویسید. دوم ، از استدلال به صورت کتبی پشتیبانی کنید.

https://englishprivateclass.activablog.com/1583750/%DB%8C%D8%A7%D8%AF%DA%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C-%D8%B2%D8%A8%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D9%86%DA%AF%D9%84%DB%8C%D8%B3%DB%8C-%DA%86%D9%82%D8%AF%D8%B1-%D8%B7%D9%88%D9%84-%D9%85%DB%8C%DA%A9%D8%B4%D8%AF

http://onlineenglishclasses.blogproducer.com/2456111/%D9%86%D8%AD%D9%88%D9%87-%DB%8C%D8%A7%D8%AF%DA%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C-%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85%D8%B1-%D8%B2%D8%A8%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D9%86%DA%AF%D9%84%DB%8C%D8%B3%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D8%B5%D9%81%D8%B1-%D8%AA%D8%A7-%D8%B5%D8%AF

https://www.lookoutlanding.com/users/englishdon/

https://www.hotcoursesabroad.com/india/test-preparation/how-to-prepare-for-ielts-exam/ielts-or-toefl-which-one-is-easier/#:~:text=While%20both%20IELTS%20and%20TOEFL,prepare%20for%20TOEFL%20was%20harder.&text=Also%2C%20the%20reading%20section%20in,as%20reading%20section%20is%20considered.

آزمون آیلتس چیست؟

جلسه آزمون آیلتس

آزمون آیلتس (به انگلیسی: IELTS) که برگرفته از سرواژگان (International English Language Testing System) به معنای نظام بین‌المللی ارزش‌یابی زبان انگلیسی است. این آزمون یکی از معتبرترین آزمون‌های زبان انگلیسی در حال حاضر است که در سراسر دنیا برگزار می‌شود. آیلتس در واقع آزمونی بریتانیایی بوده و از این نظر هم ردیف با تافل، آزمون آمریکایی قرار می‌گیرد. این آزمون توسط دانشگاه کمبریج انگلستان، شورای فرهنگی بریتانیا و مرکز آیلتس استرالیا برگزار می‌شود.

اعتبار بین المللی آزمون آیلتس:

IELTS یا International English Language Testing System یک امتحان زبان انگلیسی است که از اعتباری بین‌المللی برخوردار می‌باشد. این امتحان معیاری است جهت سنجش دانش زبان انگلیسی اشخاصی که می‌خواهند در کشورهای انگلیسی زبان درس بخوانند، کار کنند و یا به آن کشورها مهاجرت نمایند. امتحان IELTS با همکاری مشترک دانشگاه کمبریج، کنسولگری انگلستان و سازمان IDP استرالیا برگزار می‌شود. این امتحان از بالاترین و معتبرترین استانداردهای بین‌المللی جهت سنجش سطح زبان انگلیسی داوطلبان پیروی می‌کند و چهار توانائی Writing،Reading،Listening و Speaking را مورد ارزیابی قرار می‌دهد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.